Tiedotteella valtakunnallista näkyvyyttä

By Marja-Liisa Torniainen on 18.9.2014 in Referenssit
0

Työnhakupeli® sai mukavasti medianäkyvyyttä tarkasti kohdennetulla mediatiedottamisella. Niin netti- ja printtilehdet kuin televisio ja radiokin tarttuivat uutiseen.

Tiedote lähetettiin, kun Työnhakupeli hyppäsi valtakunnalliselle lukiokiertueelle Taloudellisen tiedotustoimiston TATin Kun koulu loppuu -rekan mukana. Työllistyystilanne ja erityisesti nuorten työllistyminen ovat ajankohtaisia kysymyksiä, johon tarjosimme tiedotteessa uuden näkökulman.

Työnhakupeli on perinteinen lautapeli, jonka äärellä nuoret oppivat työnhaun taitoja mutkattomasti pelin pyörteissä. Pelin kehittänyt Timo Karjalainen painottaa viestinnän merkitystä Työnhakupelin myynnin tukena.

“Työnhakupelin tunnettuuden kasvattaminen vaatii suunnitelmallista ja säännöllistä viestintää. Tätä työtä on tehty yhdessä Pisteen paikka Oy:n kanssa.”

Sitoutunut ja osaava yhteistyökumppani viestintään

Työnhakupelin viestintää on terävöitetty viestinnän suunnittelulla. Pisteen paikka Oy:n Marja-Liisa Torniainen on tuottanut Työnhakupelille muun muassa uutiskirjeitä, esitteitä, Facebook-kampanjan, verkkopalvelun ja sosiaalisen median päivityksiä sekä tiedotteita.

Timo arvostaa yhteistyössä sujuvuutta ja Marja-Liisan sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin.

“Yhteistyö on tosi joustavaa ja tekee oman työni helpoksi! Marja-Liisalta löytyy vahvaa viestinnän asiantuntemusta ja häneltä tulee hyviä ideoita ja ehdotuksia, joita on helppo lähteä seuraamaan. Hän on alusta asti ymmärtänyt sen kokonaisuuden, missä toimitaan.”

Pisteen paikka Oy käyttää tiedotteiden lähettämiseen ePressi.comia. ePressi.com on kotimainen tiedotteiden, kutsujen ja artikkeleiden jakeluun käytettävä palvelu, joka tavoittaa toimittajat ja bloggarit.

About the Author

Marja-Liisa TorniainenView all posts by Marja-Liisa Torniainen

Copyright 2014 | Pisteen paikka Oy | Design by Koroste

UA-40457753-1